HTML

Morzsák

2020.09.03. 14:49 :: Tobber

Azért az menjen a sunyba, aki szerint a zsír nem hízlal, csak a szénhidrát. Nekem ez egy tök átlagos napom, nyáron volt egy hónap, hogy három kilót híztam így.

Meg hogy a hormonok nem hízlalnak. Hát de. Kezd beállni a gyógyszeremmel 2-3 hét alatt, már olvad le napi 1300 kcal mellett is (fogyózni nem akarok, nem cél).

Meg a lányok nézték döbbenten, hogy nem is eszem sokat. Nem bakker, és az a durva, hogy 50 kilósan én is ilyen kis nácin gondolkoztam 20 évesen.

kg.jpg
(yazio app, tökéletes számolgatásra, nekem a számolgatás jön be. Meg a mozgás, pont tegnap inkább menstruáltam)

---

A teraszburkolat csodaszép, csak azonnal össze fogja koszolni az összes virágom, bútorom. Amit tudok, feldrótozok a korlátra. Mármint virágot, a kanapé ott kényelmetlen lenne.

---

A héten két nap vagyok bentről, félek, hosszú ideig ennél több nem is lesz.

---

Egy negyvenes pasi kolléga jön szembe: milyen gyönyörű a bőröd!

---

Végtelenül vágyom utazgatni. Tavaly szeptemberben a Forum Romanumnál porchettáztunk, utána még utaztam háromszor, idén jó, ha marad nyitva étterem Pesten.

Hétfőn gyorsan lemegyünk a Balatonra 3 napra Kócossal, ha rossz idő lesz, hát, megoldjuk. És még van a SzÉP-kártyámon, max. netpincérre, vitaminra meg súlyzókra tudok belőle költeni a neten, szállást mondjuk sehol. De ennél sokkal több pénz megy a kártyára. Alapból nem tűnik szemétségnek a rendszer, de ekkora adóval (15 és 36%) bárcsak költhetnénk valami értelmesre is, mint tizenévig fizettem az önkéntes nyugdíjpénztáromba (azon 77% adó van már!!!!!!!), de legalább mosóporra meg tamponra.
(Oké, tisztában vagyok az okával. Addig kibírom KFC csirkeszárnyakkal pár évig.)

komment

süti beállítások módosítása