HTML

:D

2019.01.21. 12:50 :: Tobber

Az elsőn lakik egy kinti-benti kismacsek*. Napi kétszer kiengedik, a házból is elmehet, majdcsak visszaengedi egy arrajáró. Senkit nem zavar.

Csak engem egy kicsikét, mert az én cicám ki akarna szökni haverkodni, de nem engedem. Nincsenek (minek is) kinti oltásai, nagy nehezen irtották ki az élősködőit, nem szeretnék kockáztatni.

Illetve a kislány rendszerint a lábtörlőmön üldögél, aggódom, hogy beszökik a lakásba elmenetkor.

Ma 11 felé Szomi szomszédom küldött egy fotót, amint a másik cicus az ajtómmal szemben kényelmesen összekucorodva üldögél, ezek szerint napközben így kommunikálnak. Nem is látták egymást, de nagy cimbik lehetnek a hátam mögött. <3

*A kísértetkisfiú kísértetkismacskája, emlékeztek? Eldöntöttem, hogy macskát akarok, erre a lépcsőházban összefutottam egy kisfiúval, ölében egy vemhes cicával, pedig sem kisfiú, sem macsek nem lakott előtte a házban.

komment

süti beállítások módosítása