HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Estém

2018.01.25. 11:32 :: Tobber

Bezuttyantam a pszicho foteljébe, megkérdezte, hogy vagyok, mondtam, hogy nekem semmi problémám, beszélgessünk most róla.

A szorongásoldót nagyjából elhagytam, napok óta egyet kaptam csak be. 45 perc után jutott eszembe, hogy ja, a szakításról, Judós3 múlt heti bejelentkezéséről el is felejtettem beszélni. Nem is akarom látni, csak fájna, ami cucca nálam van, visszaküldöm futárral.

Intimitásgondjaim akadnak, de Béká tiltakozik, hogy barátságosabb legyek vele.

Mindenkinek milliárdszor nagyobbak a gondjai az enyémnél. Egyik barátunk most várja a harmadik gyereket, halálosan fáradt, egy elvetélt, egyet fizikailag is bántalmaz a felnőtt testvére, Gé szív az exével, kolleganőm négy napja magas lázas, egy hányós vírussal fetreng lázasan, a kölykök szívnak a vizsgákkal, unokatesóméknál hasfájós a kicsi, a nagy meg 13 hónapos, az is elég hard core, ahogyan kinéznek.

Úgyhogy nem fogok panaszkodni.

Hazarohantam, hajatmostam, szárítottam, pakolásbalzsamolajhővédőhajfény, aztán ledőltem, mert csak este tizenegyre jött egy régi kis szeretőm. Fogalmam sincsen, hogyan hívtam itt, tuti Kismacska lehetett, mert az. Dekandens szépség, ahogy Bé az ilyen pasikat szokta hívni. Még mindig rendkívül fiatal és édes és lelkes, látta, hogy nincs új fotó az exszel, hát rámírt.

Amíg vártam, csetelgettem Bével, aki rólam a lenti Nirvana dalra asszociált… :D :D :D

A kölyök pont olyan profi tehetség, ahogy emlékeztem, maradt reggelig, ment suliba. Most lesz húsz, suli mellett két helyen is bedolgozik, nyáron két hónapot Angliában dolgozott és tökéletesítette az angolját, megvan a munkahelye suli utánra. Mellette megszerezte a játékvezetőit a sportjában, ahol a válogatottban is játszik, mellette hobbiból is sportol, tanul, ugye.

Pedig ha valaki hivatkozhatna arra, hogy nem sok inspirációt kap otthonról, hogy szorgalmas legyen, na az ő.

 

I'm so happy because today
I've found my friends
They're in my head
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you
We've broken our mirrors
Sunday morning is everyday for all I care
And I'm not scared
Light my candles in a daze (hát én ezt mindig days-nek érettem Kurt kiejtésében, nem is értettem, net meg nem volt, hogy leguglizzam/altavistázzam)
'Cause I've found god
Hey, hey, hey

I'm so lonely but that's okay I shaved my head
And I'm not sad
And just maybe I'm to blame for all I've heard
But I'm not sure
I'm so excited, I can't wait to meet you there
But I don't care
I'm so horny but that's okay
My will is good
Hey, hey, hey

I like it, I'm not gonna crack
I miss you, I'm not gonna crack
I love you, I'm not gonna crack
I killed you, I'm not gonna crack

I like it, I'm not gonna crack
I miss you, I'm not gonna crack
I love you, I'm not gonna crack
I killed you, I'm not gonna crack

I'm so happy 'cause today
I've found my friends,
They're in my head
I'm so ugly, that's okay, 'cause so are you,
Broke our mirrors
Sunday morning is everyday for all I care,
And I'm not scared
Light my candles in a daze
'Cause I've found god
...

komment

süti beállítások módosítása