HTML

Nulla

2024.01.11. 15:21 :: Tobber

Reggel felkeltem, felöltöztem, összepakoltam, kihúztam a hajamat, majd rájöttem, hogy nincsen idegrendszerem a pesti dugóhoz és parkoláshoz és h.o.-ban maradtam.

 

A pszichológusom rám akarta hívni a mentőket. Szerinte olyan állapotban vagyok, hogy be kell feküdnöm kórházba.

 

Meggyőztem, hogy az eheti terápiáig úgysem ölöm meg magamat, majd csak a névnapomon, így kaptam haladékot.

 

Nem terhelhetem Anyut, hogy rohangáljon a macskához, csak mert gyógyszereznek. Most is gyógyszereznek.

 

A pszichológusomnak elfogytak az eszközei, ezért javasolta, hogy keressek szakpszichológust vagy pszichoterapeutát. Amit viszont nem találok. (Edit: találtunk)

 

Ő viszont hetekre ismét eltűnik, szóval ha akarnék sem kapok segítséget, elengedi a kezemet és nem tudok egyedül helyrejönni.

 

 

komment

süti beállítások módosítása