HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Ami jó

2017.06.02. 09:25 :: Tobber

Hát, nyárutálóként nehéz ilyenkor pozitív élményeket vadászni.

Este mindketten lemondtunk minden programunkat, hattól együtt voltunk kettesben.

Elémrohant a lépcsőházban, aztán beráncigált a hálóba.

Takarítottam, főzött.

A nappalit elfoglaló plusz matracon elfetrengtünk dárcot nézni, megdöbbentünk, majd éjfél előtt aludtunk, jé.

Reggel összepakoltam a szükségeseket a mensis balcsizáshoz (hat fürdőruha kell, jó?), rendbedobtam magamat, a növényeket, előkaptam 3 maxiruhámat a kb. 20-ból, majd este vasalok.

Felkaptam egy bő, felhajtott szárú farmert, ujjatlan fehér blúzocskát (tegnap a menzás széplány lestoppolt, honnan veszem a blúzaimat, figyel engem, mindig olyan szépekben vagyok) (Orsay business look), pihepuha vajszín tamaris balerinát, retikül vállon átvet, napsütés, szellő, 25 fok, mintha nem is dolgozni mennék.

 

komment

süti beállítások módosítása