HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.09.23. 01:46 :: Tobber

Japán az új felvágás-trend negyven feletti férfiaknál.

Anno volt a thaiföldi utazás, nomeg a titkos szeretők, a nagy autók, erős motorok, a hátborzongató borszakértés-borlovagság (annál antipatikusabb férfi nem sok van, mint aki állandóan fel akar vágni azzal, hogy csak a 2003-as küvé szovinyon az iható, dehát mindenki ismer ilyen férfit (csak nálam vicces, mert mellesleg utálom a bort és egyáltalán nem hat meg)), a golfklub tagság...

Idén pedig Japán a menő. Több férfiismerősöm kezdett japánul tanulni, több kezdett távolkeleti harcművészetekbe (hangsúlyozom: NEGYVENES férfiak!), meg thai chi-zni, csak úgy repkednek körülöttem a szavak, hogy szamuráj, katana, tachi, bujucukájkensinríu, kendó, ajkidó, tajó, tantra, etcetc.

Negyvenes pasik, ez vicces!!!

Ennél csak az jobban, amikor azt mondjátok, hogy tudom, hogy nem nézek ki negyveniksznek.
De. pontosan annyinak néztek ki. Legfeljebb valaki jól karbantartott negyvenes, van aki nem.

A fiatalnak-nézek-ki mantrázás helyett nem ártana egy kis testápolás és sport.

Nem mellesleg egy kis agytornáztatás. Taoizmusról mindent, de egy magyar írótól nem olvasnak semmit. Ez szánalmas, pasik!!!!!!

:(

Kísérleti rész:
Tegnap munka után elintéztem pár ügyet, aztán randiztam nemkellnekinick-kel, Szomi tekintete az üdvözlőcsókon, hangulatos étterem, ittunk, szép az autója, nálam hajnalig beszélgettünk meg más, de ez is lelkizik. Nekem ez nem kell!!! :S
Úgyhogy keksz után(!) még órákig hallgattam a lelkét, meg a gitárjátékát, merthogy felfedezte a szépséges gitáromat és csak játszott, csak játszott...

(Pasik: keksz után menjetek haza! Vagy maradjatok, de akkor továbbkekszelni. De ne romantikázni...)

Ma reggel olvasgattam, majd szépültem, elmentem ismerőssel ebédelni, elrohantam a Pólusba, haza átöltözni, megvígasztaltam szomszédasszonyt, elmentem valakivel találkozni, jó volt, nem ecsetelem. :)
De a napom azért pocsék volt, sehol nem voltam ott lélekben, de ez mostanában pl. látszik a sporton is, semmi energiát nem adok bele.

Sport: március óta nem sportolok. Szégyellem a képemet!!! :(((
És még hízom is.

Hülye vagyok, mert a lelkemnek szüksége lenne rá, de ez a heti 4-5 óra, amit most művelek, nyúlfing sem. :((((((((

Lusta vagyok, meg fáj is a lábam, ettől még mehetnék többet.

Ezt itt vegyétek kemény önvádnak, nagyon dühös vagyok magamra. FÉL ÉVE alig mozgok!! :(((

 

Biztos, hogy kell nektek ez a mindentrészletezés?? :)))

Ja, és Szomi szánalmas. Mostanában szivat. Persze csak úgy, hogy a szándékosság vádját nem tudjam bizonyítani...  Pl. ház előtt egymás mögött két és fél autó fér el két behajtó között, így épeszű ember úgy áll meg, hogy középen hagy egy félautónyit, ott lehet kukákat kihordani, meg elhajtani a is könnyebb. Erre Szomi tegnap rámáll. De totálra. Érthetetlen. Hát kapja be...

 

komment

süti beállítások módosítása