HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Karantén 23. nap

2020.04.06. 14:43 :: Tobber

Megint elmaradtam a blogolvasásokkal és levélválaszokkal, bocsi!

Köszönöm a társasötleteket, ide jöhet még (ha nem találnátok a címemet): tobnlc@ és jahús vagyok.

Átküldtem Kócosnak, milyen vicces, hogy Jake Gyllenhall elfogadja, Ryan Reynolds meg csak megdöbben Tom Holland kihívásán: kézenállva kell egy pólót felvegyenek.

https://www.boredpanda.com/tom-holland-t-shirt-challenge-ryan-reynolds/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=organic

Gondoltam, kuncog egy jót!

Negyed óra múlva érkezik egy videó: megcsinálta Kócos is. :D :D :D Sőt, le is vette a pólót, megpörgette vigyorogva, majd visszavette. Kézenállva végig.

A könnyeim potyogtak a nevetéstől.

Két hétig nem megy dolgozni, és a végén át szeretne jönni (azaz ő már most jönne, de akkorra megnyugtatóbb). Hát, nem tudom. Ti mit tennétek a helyemben? Én esélyesen nem vagyok fertőzött, boltban sem voltam 14-e óta, egyszer kocsival Anyuék kapujánál, egyszer meg üres munkahelyen pár percre, autóval, kesztyűben, senkivel nem találkozom, a 4 házhozszállítást (egy kreatív alapanyag meg egy bikini, na!) meg fertőtlenítettem.

Ő mostanáig dolgozott, emberekkel találkozott. Erős (lásd fent :D) és simán lappanghat benne hetekig vagy végig… Nem tudom.

Az egyik sulimtól még nincs vizsgaeredmény és most nem vagyok biztos, nem szúrtam-e el. A másik iskolám egzotikus országból hívott vendégelőadót (zoom-ban), aki mesélt a kultúrájukról, lehetett kérdezni is spanyolul.

Szombaton Kócossal randiztam online, vasárnap együtt sütöttük a reggelit, aztán a cimbikkel ittunk skype-on. Hat embert már nehezen bír a rendszer telefonon.

Jött domestos meg mosópor, sok husi szombaton, holnap jön az ott nem kapható mindenféle egy három hete lefoglalt időpontban a tesco-ból.

Azt hiszem, mindenem van 5-6 heti a cicaalomtól a tojásig. Boltba nem kell menni, sétálni a f.szom sem kíván, itthon is kifolyik a szemem az allergiától, fulladok, jipi.

Főzök minden nap, mármint ami szokásosat én szoktam, ma a mélyhűtőbe be nem fért csirkemellet eszem meg. Az ikeás Daim-os tortát is ki kellett vegyem, hogy ne foglalja a helyet, hát azt egy hétig majszolni fogom, olyan tömény. Legalább van édességem. (Még a kilenc napja két darab banánból sütött banánkenyérből is van. Nem vagyok édesszájú, na...)

komment

süti beállítások módosítása