HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Karantén 4. nap

2020.03.18. 11:53 :: Tobber

Egyre többet gondolok Gogolra.

Onnan tudom, mennyi az idő, hogy a Qatar Airbus A330-asa elhúz fölöttem.

Mára volt randink Kócossal. Jelentkezett, hogy már három körül érkezne.

Fájó szívvel, de leállítottam, megbeszéltük, hogy 4-5 hétig ne találkozzunk. Kurvára fog hiányozni (meg a szex is).

Ő még két hétig emberek között dolgozik, én meg félek. Nem a betegségtől, hanem hogy asztmásként beüthet. Akinek volt már pár légszomja, megérti.

Cicám megmentője megkért, hogy ha kórházba kerül, menjek át a macskáihoz. Én meg fosnék belépni egy garantáltan fertőző környezetbe. Átgondolom erősen.

Nem látom az empátiát kisvárosi, kvázi biztonságban lévő kollégáimban, mindenképpen azt akarják, hogy bent intézzek el öt perces feladatokat. Mondjuk a veszélyeztetett környezetű főnökömnek 70 km-t kell jönnie ugyanezért. Írom az indokokat, hogy gondolják már végig, mi nem menne digitálisan vagy egy futárral.

A beszerzésünk eddig is összeomlás szélén (már csak pár év, és beszereznek egy sima kávéfőzőt Budapesten!), most pláne, négy számot egy hétig kell könyörögni, én meg tartom a hátamat.

Ami viszont feldobott: áttettük a gyakorlós nyelvtanfolyamot online, videochatre. Végre beszéltem valakivel!

Hatékony volt és kicsit kilendített a mélypontról tegnap.

Elkezdem feldolgozni a romlott romlandó élelmiszert, ma banánkenyeret sütök, ha megtalálom Milonka receptjét, narancsot facsarok és kenyeret eszem, még nem tudom, milyen formában, de nem akarok felfordulni a sok magas gi-s szénhidráttól.

Holnapra jöhet tejfölös kukoricás tésztasaláta és grillezett csirkecombfilé. Azt jobban várom.

komment

süti beállítások módosítása