HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Kedvenc hónap

2020.01.17. 11:49 :: Tobber

Imádom a januárt. Békés, nyugis, a kertváros egy fehér mesevilág, nincs allergia, nem büdösek az emberek a metrón. Meleg pehelykabát, puha sálak.

Oké, csúszik. Van szép bakancsom, amit a cégnél sem veszek le, ha már miattuk fáztam fel az alulfűtött irodában.

Tegnap a nőgyógyász felírta a csodagyógyszert, ha már nála jártam kontrollon, de nem hat nagyon.

Kondigép megjött, majd Kócos összeszereli, mert éreztetni kell vele, hogy ő a pasi. :D

Megjött egy kedvenc társasunk kuponos kedvezménnyel, ideje megint összegyűlni, Gé nyúz nagyon.

Kvíz is kezdődik lassan, Té nyúz nagyon.

Nézegetem a repülőjegyeket, ideje foglalni az első utakat.

SzÉP-kártyára is tetettem a szálláshely zsebbe, itthon is nyaralnánk egyet. Meg tetettem a szabadidő zsebbe gyógytornára és mozgásra. Meg meleg ételre, a kötelező reggeli rántottám narancslével... <3

Tanulni is kéne, sokat-sokat.

Képtalálat a következőre: „january”

komment

süti beállítások módosítása