HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Morzsák

2019.09.25. 10:51 :: Tobber

Önző dolog, hogy a full köhögős-taknyos kollégát győzködöm, hogy maradjon home officeban?

Elkapni sem szeretném, kutyául megszenvedtem tavaly a műtét után azt a két hónap köhögést, de neki sem, a többieknek sem jó, ha tömegközlekedik, bent szenved, nem?

Mosolygunk itt udvariasan, amikor ebédnél betegen csatlakoznak a többiek, és próbálunk vitaminokkal töltődni, de miért kell udvariasan tűrnünk? Annyira balek vagyok! :D

---

Annyira csodaszép idegenvezetőnk volt hétfőn, teljesen szerelmes lettem az alakjába, az arcába, hajába, minden gyönyörű volt rajta. Az igazi álomnő, akivel szívesen... Jóóó, lehetne szőke, de így is tökéletes.

A retiküljéből kikacsintó óvszer alapján jelenleg viszont valszeg pasija lehet. :D

---

Gével összerántottunk pár embert ma estére, megyünk táncolni végre. Az ízületeim tiltakoznak, majd lejegelem.

---

Engem mindig meglep, Műegyetemista (azaz azóta komoly mérnök :D) mennyire lelkes még mindig miattam. Anno leráztam Judós3 miatt, aztán ő elkezdett hozzá járni edzeni úgyhogy amikor Judós3-mal szétmentünk és visszajelentkezett, elküldtem a csudába, rém bizarr lett volna. Már nem jár hozzá szerencsére...

Sosem feledem, amikor lelkesen várta Judós3 egyetértését, milyen harmonikus velem lenni, mert én vagyok a békesség maga, mire Judós3 megdöbbent. Hát ő nem azt az oldalamat hozta elő... :D

Kócos (szintén mérnökhallgató) mellett vagyok maga a megtestesült béke. Nincsenek játszmák, nincsen hatalmi harc, kamuk, csak vidámság. Mosolygós, kedves teremtés és nagyon figyel rá, hogy mindig felderítsen.

(Felmerült a kérdés, hogyan lehet kezelni egy olyan kapcsolatot, ahol én kevesebbet érzek. Szerintem az a jobb felállás, ha ő érez többet, én pedig sokat megteszek azért, hogy ő is jól érezze magát. Ennyit tudok, de ezt nagyon.)

---

Este hallom, hogy nagyon kattog a szárítógép. Hát kiszabadult egy melltartómerevítő drót, beakadt a dob lukába. Harapófogóval szedtem ki, remélem, nem lett baja a gépnek. Mindig fehérneműs zsákban kell ezeket mosnom, megtanulom lassan.

---

Ha van ötletetek, hogy szétázott és büdös sportcipőt hogyan lehet újjávarázsolni, írjátok meg légyszi! A kedvenc adidasom, amiben bármennyit tudok menni, elég ramatyul van Róma óta. :D

---

Bakker, most írt rám tinderen a Rómában bemért fiatal svájci gárdista fiú. Annyi kérdésem lett volna hozzá, milyen már ezzel csajozni?! :D

komment

süti beállítások módosítása