HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

...

2019.02.28. 20:49 :: Tobber

...aztán tegnap este még Újpesten volt elintéznivalóm, hazabuszoztam nagy kilométerkerülővel, de jobb időeredménnyel, fogat mostam, és úgy aludtam be, hogy a lámpa égve maradt, a hálóajtó nyitva, ergo a cica bent lófrált, amit nem engedek éjjel.

Majd hajnali ötkor buherálta a szekrényajtómat, aztán megcsillanhatott valami fény, mert leszerválta magának a szemüvegemet és passzolgatta magának.

Na EZEKÉRT zárom ki a macskát a hálóból, ha nem ájulok be.

Irtó szarul vagyok, nagyon fáj a fejem. Elég sokáig bírom gyógyszer nélkül (főleg koffeinnal), de tegnap elmentem egy patika előtt, vettem valami erőset és helyben bevettem. Még sosem csináltam ilyet.

A környezetemben pont emiatt több a tavaszt rühellő ember, mint a telet... :D

---

Annyi munka van a csoportommal, hogy a határidők mellett kb. tampont cserélni meghalni marad egy kevés időcske.

---

Sosem fejezem be a napot időben és anyagilag egyáltalán nem jelent többet.

---

Szeretnék kondizni, meg pasikázni, amik a stresszre működnek nálam. Kócos bármelyik hétköznapját felajánlotta, Testnevelésiegyetemista és Hokis szintén, dehát epilálni nincs időm és erőm!

komment

süti beállítások módosítása