HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Fanta

2018.10.08. 16:45 :: Tobber

Tegnap váratlanul elkezdett végtelenül kaparni a torkom, feldagadt a szám, szájpadlásom, fájt minden hajlatom és a teljes bőrfelületem vörössé vált, veszettül viszketett. Minden egyes khöm testrészem. Nagyon.

Bekaptam az allergiagyógyszereimet, zuhany, hátha valami mosópor, aztán beugrott, hogy ittam egy deci(!) Fantát.

Nekem a Fanta a megmentő, ha lezuhan a vércukrom (szokott, legutóbb ma munka közben), mert abban biztos, hogy nem volt édesítőszer, amire allergiás vagyok.

Hát most már van. Csesződjenek meg, de tényleg. Alig bírok bármi cukrosat meginni, mindenhol kotyvasztott limonádé szirupok, gagyi gyümölcslevek, porból készült forró csoki, de volt már ilyenem Sió 100%-stól is.

Előkotrom a flakont. Bingo. A CUKROS Fantába édesítőszert tettek!

Mi a francnak? Aki ezt szeretné, létezik light Fanta nulla kalóriával.

Vááá, de kibasztak velem!

Egy bő nappal később még mindig viszketek, szétrobban a fejem és élmény így ruhában lenni.

komment

süti beállítások módosítása