HTML

IT

2018.01.26. 13:55 :: Tobber

Az informatikánkat módszeresen nyírták ki az elmúlt tíz évben. Szétdarabolták, közben elvesztek egész folyamatok, feladatok, vagy ugyanúgy szétdarabolódtak, néhányat ránksóztak (még ez a legjobb), ezért követhetetlenül elkallódtak az igényeink, majd kiszervezték, majd kitelepítették, majd egy részét visszavettük, majd fél évente új vezető akar reformokat, amit a kidolgozás közepén abbahagynak.

Az értelmesebbje már rég elhagyta a céget, maradt a resztli, azoknak is kivették az eszközöket a kezéből.

Nagyjából úgy kell dolgoznunk (napi 8 órát gépen), nehogy szükség legyen rájuk, mert 10-ből 9-szer csak még nagyobb galibát okoznak. (Megesett, hogy egy szoftverben volt hiba, nem tudtam és kellett volna dolgoznom benne, felhívtam őket, még a sw nevét sem értette a support, le kellett betűznöm. Ezzel nem sokat érek, a felhasználói kézikönyvet én is le tudom tölteni (le is szoktam). De ezer ilyen történetem van és ticketem, amiket hetek-hónapok óta nem tudnak megoldani, sőt, tovább rontják (és nem azért hőbörgök, mert nem hozzá nem értő banda, hanem mert gondot okoznak és nem tudjuk a munkánkat elvégezni. Nyilván a vezetés a hibás, nem a mezei betanított munkás.)

Tegnap öt órát települt az O365 a gépemre második nekifutásra, ami sztem világrekord, mindegy, elfoglaltam magamat.

De hogy a főnökömet egy héttel előbb migrálták egy szerverre, mint engem, ezért egy teljes hétig nem tudok vele dolgozni, az rém amatőr!!!! Idióták. A fele munkám vele közös, ebből most semmit(!!) nem tudok csinálni, épp a belépése utáni felfokozott és feladatokkal teli hetekben! Ha mégis tudnának migrálni (bocs egy héten belül semmiképpen, de azért reménykedjél), akkor meg a többiekkel nem fogom tudni elvégezni a munkám másik felét.

Annyira korlátolt felfogásúak, akik ezt így leszervezték, nem gondolták át, vagy elfogadták a mi oldalunkról, elképesztő.

Az a legkevesebb, hogy O365 telepítés után zárolódott sokunk gépe, 32 perc volt a call centerünk elérése. Indok nincs. Dallamragadt ericclapton changetheworldje örökre.

Több helyen feljött az ablak, adjuk meg a vállalati azonosítónkat. Nyolc van. Nyolc. Végigtippmixeztük, mire rájöttünk, hol melyiket akarja, megy a körtelefon.

A legszebb, hogy a rettegett HR igazgatónknak a teljes levelezését és telefonon a mobilszámait sikerült egy új telepítéssel eltüntetni. Egyelőre nem tudják, mi a megoldás.

Hát van itt szakértés, kérem.

Ezek nem általános, kicsike bakik, amit gyorsan megoldanak, bár azokat sem tudják, de azt megoldjuk házilag, simán telepítek, mobilokat, notebookokat átrakok, kiskapukat találok házilag buherált programjainkban, senkitől nem tudunk segítséget kapni. A magyar supportunkat helyben leéptették (értsd egy padlódoboz aljzatot nem tudnak kiépíteni), igazgatók maguk installálják a kütyüiket, szerintem jópár munkaórát elvesz a vastagon fizetett vezetőink idejéből, gratulálok.

Két nagy gond van: nem ez a munkám, ami órákat tolódik, és nem vagyok informatikus és rohadtul utálom is ezeket a buherákat a valós munkám helyett. Mintha egy tanárnak minden óra előtt újra kéne festenie a táblát és megvárni, amíg megszárad. Hogy addig ketyeg az óra és a diákok várnak? Mindegy, ez a folyamat. Hogy a buszsofőröknek minden megállóban ellenőrizni kell az olajszintet? Nem baj, majd vár az utas. Hát, ránk is várnak. És pont nem érdekelnék a kifogásaim, hogy dehát nem működik a gépem...

komment

süti beállítások módosítása