HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

A tegnapom

2017.02.14. 19:11 :: Tobber

A tegnapom már közelített egy jó naphoz (-köhögés).

Vasárnap nálam aludt ismét Judós3. Jó hozzábújni.

Reggelre leesett egy kis hó, fehérbe borította a tájat. A kanapén kávézgatva élveztem a látványt, amikor a tökéletes testű fiú felébredt és meztelenül kijött. Micsoda látvány!

Aztán kézenfogva sétáltunk (már ruhában), egyik ötvenes szomszédom döbbent fejét látnotok kellett volna. :)))

A munkáim nagy részével elkészültem, aztán rohantam kedves edzőmhöz. Kímélősen, de dolgoztunk majd' két órát, fantasztikus volt.

Aztán 21 órakor nekiláttam egy év összes spanyol anyagát, jegyzeteket, fénymásolatokat, leckéket, táblázatokat egyenként átnézni, átválogatni, a fél méteres stócból kétszer 10 cm-s oszlop maradt a végére.

Tanultam is kicsit, majd persze nem bírtam aludni.

Ma munka, helyettesítés, tanulok, éjszakára megint átjön a fenti srác "bálintozni"...

 

komment

süti beállítások módosítása