HTML

Morzsák

2016.02.21. 20:32 :: Tobber

Sz.M. jobban van. Azért is Sz.M., Szupermen.

---

Szerdán totál kitakarítottam, rendetraktam, sminkestül ájultam be az ágyba. Csütörtökön Jogászhallgatóm elfeledte, hogy színházjegye van, így takaríthattam tovább, nagybevásároltam a buliba, nem emlékszem, hogyan aludtam el. Pénteken elrohantam TCsV-vel, Gével táncolni, mert beígértettem a zenekarvezetővel négy kedvenc rég hallott számot, hulla voltam, éjjel még rendetraktam, sütöttem. Szombaton uzsonnára átjöttek hozzám tizenketten cimbik, sok jó ember, meg három meglepi szülinap, akikből egy lebetegedett, de így is szuper volt. Nem akartak elmenni. A kétkisgyerekes anyuka a hazánkba látogató anyukáját is odahozta segítségül egy órára, aki nekem nagy kedvencem, külföldön többször látott minket vendégül. <3

Hát, nyugger lettem, de sokkal jobb fél kettőkor kezdeni a sztoris-sütis-fotónézős összejöveteleket, mint este nyolckor és éjjel fáradtan abbahagyni, mert mindenképp maradnak 5-6-7 órát, ezt be kell vezetnünk. Még hobbizni is elmehettem volna, de a stressztől annyira fáradt az idegrendszerem, hogy nem volt erőm elindulni.

Ma sikerült elcseszni a főzést, úgyhogy Anyuéknak adtam*, csak manikűröztem, cseteltem a meglévőkkel és leendő szépreményűekkel, úgy tűnik, a hétfői ifjonc kölcsönösen bevált, majd találunk neki nevet akár. Létra, Jogászhallgató, majd nehéz napok a jövő héten.

A remek hír, hogy sem urológiailag, sem nőgyógyászatilag semmi bajom, a felfázásomnak hivatalosan nincsen oka. Még egy rejtély a kéthetente 3-4 napos bélgörcsök mellé, hurrá.

Jövő héten kezdem a tanfolyamot, félek kicsit, hogy öreg vagyok és rozsdás az agyam, de Té és Pé elhívott, júliusban menjek velük a célvárosba munkát keresni nyaralni, tolmácsolhatok gyakorolhatok majd.

*mármint ami finom lett, mert abból meg három napit készítettem.

komment

süti beállítások módosítása