HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Kaja

2014.09.04. 20:45 :: Tobber

Szigorítottam a diétán (NEM fogyózom, csak nem eszek pár dolgot, ettől a zsír és sok gyümölcs még hizlal). Ehhez recepteket alakítok át, magamra főzök, ha enni akarok, a közétkeztetés nincs felkészítve problémásokra.

Szeretek főzni*, bár nem tudok, de mivel az ételek 80%-át nem szeretem, a maradék nagy részét nem ehetem, így nem kihívás.

Évekig nem volt tévém, aztán Ba-val együttélve lett és kiderült, micsoda csoda a felvevő doboz. Az éjjel, lehetetlen időben futó műsorokat rögzíti digitálisan, lehet sorozatokat beállítani. Ha érdekes, végignézem, ha nem, beletekerek, vagy törlöm. Engem a valódi szereplős-versenyes dolgok kötnek le, Éden Hotel, vagy most a félamatőr séfeket megmérető A konyhafőnök. A felvett műsorokat reggel, vasalás, sminkelés közben nézem meg (olyan sok jó műsor nincsen...), de most szabin vagyok, így élőben láttam a főzéseket takarítás közben.

A feléig.

Aztán nem bírtam tovább.

Körülnéztem a hűtőben és nekiálltam egy gyors főzésnek. Nem fogok kiférni az ajtón holnap.

*T-vel néha egész napot szánunk rá, hogy tanítsam.

*Apámnak kedvenc hobbija, úgy olvas szakácskönyvet, mint más regényt.

komment

süti beállítások módosítása