HTML

A Meglepetés

2014.06.22. 20:10 :: Tobber

Azt hiszem, apu eddigi életének egyik legszebb hétvégéjét sikerült megszerveznünk.

Harminc gyerekkori pajtását, rokonát, beosztottját, fiatalkori cimboráját, régi telekszomszédokat sikerült lecsábítanunk a nyaralójukba, hogy meglepjük a kerek születésnapon.

Péntekre szabit vettem ki és főztem, sütöttem, mindenki bevállalt pár salátát és süteményhegyeket, mi még rendeltünk is egy hivatalos tortát, diétásat.

Vettem 11 héliumos lufit, amit alig bírtam betuszkolni a csomagtartóba, aztán több fordulóban hordtam le az ételeket, italokat a kocsiba, végre kihúzattam a sztrádán a lemosott, feltankolt kocsikámat.

A banda autós felét én szedtem össze egy ponton, a másik fele gyalog gyülekezett, majd együtt özönlöttünk be a telekre, ahol apu... aludt.

Amikor úgy nyolcadjára énekeltük végig a boldog születésnapotot, félálomban döbbenten kinézett az erkélyen.

Nahát, én ilyen boldognak még nem láttam!

Hirtelen rittyentettünk asztalokat, terítéket, dekorációt, volt tüzijátékos torta és millió ajándék, ital, örömködés. Az ételekből mindenkinek hatalmas szeretetcsomagot is össze tudtunk állítani, annyi lett, keresztanyu speciálisan nekem sütött diétás-kedvenc sós sütit, hogy én se maradjak éhen, Anyu is készült nekemvalókkal.

Aztán zenéltünk mi is, amin páran könnyesen meghatódtak, aztán előkerült még pár hangszer, ilyen nótázás nem visszhangzott a völgyben egy évtizede!

Megható volt, ahogy apám hálás mosollyal az arcán annyiszor elémállt, hogy ezt hogyan szerveztük meg, hogy tartottuk titokban, azt tényleg én főztem-e és ennyit, és hogy nagyon szépen köszöni, nagyon jól érzi magát. Még ma is mondta három-négyszer.

Aztán egy kedves rokonpár és én is maradtam éjszakára, este még nosztalgiáztunk, emlékeztünk az öregekre, meg melyikünk melyik ágról örökölte a vonásait, viselkedését, reggel órákig maradtak, páran visszajöttek, hogy hoztak még sütit, vittek még palántát, úgy felbolydult a kis völgy élete, mint a réges-régi szép időkben.

Nosztalgikus érzés, a gyerekkorom, szüleim fiatalsága köszönt vissza pár órára.

A banda ma utánamjött és strandoltunk, kukorica, jégkrém, még én is lepirultam.

komment

süti beállítások módosítása