HTML

Ja

2014.02.11. 20:37 :: Tobber

Tegnap megműtöttek, már otthon, magánkórház kellemes, egyágyasba tettek és tiszta (én mondom!), és nyugis, és szüleimet hazapaterolták, és ápolók alapból is kedvesek és még el sem fogadhatnak hálapénzt. Jó, az egyik elnémult, amikor válaszoltam, hogy miről olvasgatok (a nanotechnológiában a grafén jövőbeli jelentőségét, sztem izgalmas és magyar vonatkozású), de nem utált meg.

A műtétet késve kezdték, megcsinálták, találtak olyat, amire nem számítottak, azt is leszedték, meg ami tervezett volt.

Ez nem járt csontfúrásokkal, ínkivágásokkal és fémek belémkalapálásával, ezért megdöbbentően jól vagyok, nagyjából hajlik a lábam, tiszta a fejem és a fájdalom is a még két hétig kibírom típusú. Csak unatkozom, feküdni kell.

A doki bejött reggel és hosszan ecsetelte, hogy miért rossz a tánc, kocogás nekem és ismer olyan betegeket, akik járni nem tudnak, de az öregfiúkkal minden héten focizniuk kell, szóval igazán megérti, és inkább így járjak mint pszichiáterhez, mert eltiltott volna a mozgásaimtól. :D

És szépnek tart. Az unokatesója is, első élettársam is annak tartott. Fontos infó.

Anyu ismét 0-24-re rendezkedett be, ezt redukáltam eddig napi 5 órára, még soknak tartom, addig ráállítottam a diétás receptjeim kipróbálására, ma kettőt sütött (meg egy öt perceset őőő én is, nem bírtam már a fekvést), isteni mindkettő:

Január másodikán elkezdtem diétázni és úgy alakult, hogy hetekig nem ettem búzalisztes ételt. Nem volt terv, így alakult. És a több éve tartó napi hasmenésem, bélgörcsök, csikarások, kaja utáni rosszullétek egyszercsak elmúltak. Elmentem dokihoz is, hogy csekkolja, még nem biztos, de lehet, hogy érzékeny vagyok a gluténra. Na, az kb. azt jelenti, hogy egy strandon, étteremben egy lángos, palacsinta, rántott hús, hekk, pizza, kenyér, tészták, főzelékek, torták, pogácsa, ropi, semmi nem lehet ezután. Ha beigazolódik. Mindegy, egyelőre szórakoztat így enni, majd meglátjuk.

Viszont a műtéthez vett vér- és vizeletképem tökéletes. Nem vagyok fáradt, elmúlt a konstans fejfájásom és nem vagyok olyan feszült. Látok összefüggést...

komment

süti beállítások módosítása