HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Jaj

2013.04.07. 23:26 :: Tobber

20éves írt smst, hogy ugye megyek táncolni. Nem mentem volna, de jobb dolgom úgysem akadt.

Leértem, talán hármat táncoltam.

Közte 20éves szórakoztatott, egy Adonisz édes csicsergős.

Tisztáztam 21évessel, hogy miért volt hülye, aztán kimentünk levegőzni. Kb. 15 perc alatt megtudtam mindent amit nem is akartam, hogy kibeszéltek 19évessel, aki akar is tőlem valamit, aki kikérdezte 21évest, hogy ő mit csinált velem (van, hogy nálam alszik), aztán kíváncsian kikérdezett, hogy mi van a 20éves és köztem. (Semmi.)

Felhívnám a figyelmet a saját koromra.

Ezek már most pletykás vénasszonyok! :)

Megtudtam még, hogy 20éves mennyire örül a társaságomnak és ír nekem edzéstervet, ha akarom (csak az időmbe nem fér bele*), hogy Ba exem szakított a nőjével (ami gyanítom, fordítva lehetett), újrafixáltuk főzőtárssal az időpontunkat, és mások egyébként táncoltak is.

*illetve az elképzeléseimbe sem, azért mozgok, hogy mozogjak, nincs más célom vele. Ahogy KA nagy örömömre mesélte:

- Képzeld, egyszer már voltam közben vékony lánnyal. Nem akartam nagyon, de annyira nem volt rossz. :D Azért maradok a típusodnál.

Hát én ezt még mindig nagyon szeretem hallani...

komment

süti beállítások módosítása