HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2013.02.19. 21:36 :: Tobber

És akkor az úgy van, hogy az életben rendkívül nagy számú 15-25 közötti srác talál meg ajánlatokkal (36 vagyok, csak úgy említem), most már a neten is, ma épp kettő. Nem tudom, ki terjeszti nekik, hogy akár havernak is csípem a korosztályukat, de jól tudják.

Azért a generációmban is van próbálkozó, ma a múltszombati randim (nevezzük mondjuk Keanunak) tesója járt próbán, és egyik táncostársa csörgött pont abban az időben. Gondoltam, terjed az infó a szünetükben és rá akar kérdezni.
De nem terjed, csak kitalálta, hogy én magánban tanítsam őt főzögetni*. Hát, ez egyedi variációja a felmehetek-e hozzád témakörnek...

*Pont én, aki azt sem tudta, hogy amikor konfitál, azt konfitálásnak hívják, nagyanyáim még nem nevezték azt másképp mint sütés.
Jó, mondjuk főzni pár dolgot főzök.

komment

süti beállítások módosítása