HTML

---

2012.01.22. 22:31 :: Tobber

Már megtörtént, hogy vizeletben fekszem, így elsőre fel sem tűnt.

A kórházban fekve kértem ágytálat, ha már napi 3-4 liter vizet itatnak velem és nem engednek felkelni.

Hozott a nővérke, betette, de úgy tűnik, nem túl ügyes: szépen belepisiltem mellette az ágyamba.

Hívtam, szólok, végül csak felállíttatott, a széken szédelegtem, amíg kicserélte a lepedőt.

Visszafeküdtem, egyszercsak érzem, hogy a hálóingem és a rajta lévő köntösöm is a derekamhoz tapadt a lepedőn átütő vizelettől.

Ekkor nagy kedvesen megforditották a matracot.

Új lepedő, öltözhettem át, persze a bőrömet nemigazán tudtam letisztogatni, az volt a legkisebb gondom.

Annyit kértem, hogy a spinális injekció leragasztását cseréljék már le, az ne tocsogjon a pisiben napokig.

Itthon sűrűn leizzadok a fájdalomtól, tornától (vagy a kettő együtt), okés az izzadt lepedő is.

De ma gyanúsan vizes volt a hátam alatt.

Azt remélem, hogy nem pisiltem be, izzadtság nuku.

Az ásványvizes palack kupakja nem zárt, mellémfolyt kb. a fele.

Legalább elfoglaltam magamat az ágy hajszárítózásával.

komment

süti beállítások módosítása