HTML

---

2011.12.12. 17:16 :: Tobber

A Nyilvánvalóan Nem Tudatosan Gonosz Férfiakat a legnehezebb érzelmileg bekategorizálnom.

Például apámat. Aki 5 perc alatt a remegvebőgésig tud felidegesíteni, úgyhogy olyanokról tudomást sem veszek, mint hogy vasárnap átugrottam hozzájuk egy órára és lecseszett, hogy miért nem járok át hozzájuk. Mondom. Épp ott voltam.

Aztán megtaláltam ezt a karácsonyfadíszt.

Amit apámmal fabrikáltunk sokat gyerekkoromban. És tudom, hogy szeret, mert nyilván egyébként nem akarna látni (amikor ott vagyok), vagy elhívni a kosárfonótanfolyamra ahová tizenéve jár, de nem tudom hová tenni, amint megnyílok neki, belémrúg, hogy miért vagyok épp hülye.

Áh!

Naszóval ilyeneket csináltunk kicsikoromban, sztem ő is kiskorából hozta, szép emlékeket ébreszt:

 

 

komment

süti beállítások módosítása