HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

---

2009.12.12. 12:56 :: Tobber

Hát, kicsit javulok, de ágyban, ezalatt ma egész délelőtt spanyol gitár hangját hallgattam, Ba gyakorolt a nappaliban.
Néha kiszóltam, hogy sztem nem úgy van, aztán kisebb szolfézsproblémákat oldottunk meg, majd gizdulni akart egy darabbal, aminek csak az elejét tudja kívülről, úgyhogy dobott egy hátast, amikor lekaptam a polcról a darab kottáját.

Aztán összehangoltuk a gitárainkat. Én 11-12 éve nem gitároztam. Azóta van műkörmöm, azzal képtelenség egy húrt fogni le egyszerre.

De ez átgondolandó, végülis én építem a műkörmömet...

Naszóval lesznek még itt duettek.

Aztán gitárkíséret szólt Szomis telefonálásom alatt, harmadszor hívott a héten csacsogni.

Ja, és van lakcímkártyám (eddig ilyenem nem volt, nem éreztem sürgetőnek anyáméktól átjelentkezni), nem kell adót fizetnem, juhé.

komment

süti beállítások módosítása