HTML

Prága

2009.10.26. 22:01 :: Tobber

Csipet-Csapattal négy napra Prágába mentünk.

És előfordult, ami még sosem: elaludtam az indulást. Azaz a rendkívül szép és ennél méginkább buta telefonomon elállítódott az óra, így nem csörgött.
Arra ébredtem, hogy a kaputelefonon felcsönget Ba, hogy 45 perce kéne a parkolóban lennem a közelben.

SOS elkezdtem bőröndöt pakolni, öltözni, kapkodni. Nem zavar, sokszor ennyit vártam már két művésznő haveromra. :)

Az egész út hatalmas nevetésekkel tarkítva. Jártunk Prágában (én már sokadszor), Karlovy Varyban, Karlstejnben, Brnoban.

A csapat már Erdélyben, meg legutóbbi bográcsozásunkkor is össze akart hozni Ba-val, aki nekem az első meglepetést akkor okozta, amikor megkért, hogy tartsam szóval a nyáron a 12 órás erdélyes hazaút alatt, aztán szinte végig ez a csendes pasi beszélt.

Nos, most sem maradtunk ki a cukkolásokból, szerintem direkt intézték, hogy ők már vasárnap hazamennek minket kettesben hagyva.

Mondjuk egyikünk sem tiltakozott nagyon, ő már rég csak havi egy szeretkezésre használta az exét (a 2 évvel ezelőtti síelős Új exfeleségének hugát), nekem sincs senkim.

Nomeg én leadtam tavaly óta 15-16 kg-t, ő viszont felszedett 13-14 kg izmot. Jól nézünk ki, na! :) Amit úgyis láttunk, egy szobában aludtunk, ő alsóban, és egy minisortban-trikóban. Láttam a tekintetén, elejtett mondatain, hogy ez bejön. A többiek szerint úgy ment le reggelihez, hogy ő úriember, de már nem tudja, meddig bírja így tovább.
(Egyébként is tudok róla, hogy Erdélyben a fenekemet dicsérte a skacoknak, a jelenlétemben most megvitatták, hogy GörisZsé 21 éveséhez képest is micsoda alakom van és látszik rajtam, hogy sokat dolgozom ezen.)

Tegnap aztán Karlovy Varyban igazán hangulatos volt a helyszín, kívánta a romantikát. Ba szeretné megfogni a kezemet. Nem is engedte el vezetés közben sem nagyon. Ezek a majmok végig vigyorogtak a képünkbe.

Aztán kettesben maradtunk és a sort-póló látványra bejelentette, hogy ő nem lesz tovább úriember. Nem volt. Mmmm.

Együttzuhanyozva nem bírtam szabadulni a látványtól, hogy mennyire szép izmokat szedett fel...

Ma már kézenfogva kirándulgattunk kettesben, megpróbáljuk sűrű naptárunkat egyeztetni.

Egy kis üröm, hogy mindegyik fiú jó kis gyomorrontást kapott szegény...

Fotókat majd KedvencFotósomtól.

komment

süti beállítások módosítása