HTML

Hétvége volt

2009.08.16. 18:30 :: Tobber

Ess átjött pénteken a kulcsáért, meg ugye egy kávéra, amiből gyertyafényes csacsogás lett éjjelig, majd persze rámmozdult. Nem engedtem, viszont egy hete nem bírok aludni, ezért megkértem, hogy aludjunk együtt, mert az megnyugtat. Velemaludt. Simogatott, néha rámmozdult, azt leállítottam.
Jólesett.
Aztán kaptam smst tőle később, hogy elnézést kér a molesztálásokért, de nagyon jó volt és szép vagyok, stb.
Szombat görkori, rómain lángosozás, hajnali fél kettőig vidám park sok sorbanállással és a végére mindenkinél a kötelező hányingerrel.
Ma strand, utána anyáméknál ebéd.
Sikerült szereznem tőlük egy nagy tábla styrofoamot (ami amellett, hogy kedvenc daniel powter számom, igazából olyan kékszínű hungarocellszerűség) és egy szépséges blondel kerettel a hónom alatt vágtattam el tőlük, amikor Dris exem szembejött vasárnapigyerekével. Röhögve.
Szerinted rám lehet bízni G-t? Nézd meg a szeme alatti piros foltot, a fenekén meg nincsen bőr, ez csak a mai...
Tényleg nem egy ősapatípus.
Felhívta a figyelmemet, hogy elhagytam a keretből a képet, de megnyugtattam, hogy a kék styrofoamlap való bele.
Megsimogatott, hogy örül, hogy lát, megbeszéltünk egy lebegtetettidőpontú kávézást.
Most rohanok táncolni, nincs kedvem.

komment

süti beállítások módosítása