HTML

-

2009.07.02. 11:30 :: Tobber

Ugye mész szabira? - Főnököm rámmorrant. Nem tudom, mire céloz, év végéig kényszerből mindig ki szoktam venni.
Most még Görörgországba is megyük többtucat táncossal, Ess-sel egy szobába. Amikor terveztük még nem voltunk (azt sem tudom, most igen-e) együtt, szal lesz egy harmadik szobatársunk. Harmadiklány. Egy élmény a nő, mert síkbuta, és bármit elhisz.
Direkte szórakozunk vele. Őőőő, észre sem veszi.

Tegnap délután Ess-hez bejelentkezett 21 éves lánya és annak 6-7 haverja szintén grillezni. Én meg kedvelem őket, szal tőlem jöhettek. Este már kész buliba csöppentem, grillhusik, kolbászok, szalonna sült, finom füst szállt. Ess kijött elém, hogy beálljon az udvarra a kocsival. Dehát én még megyek haza! Nem, te itt alszol. Hát jó.
A kutya élvezte a legjobban, sztem pár napig senkinek ne jusson eszébe a koleszterinszintjét ellenőrizni.
Ess azért úgy intézte, hogy nagyjából külön legyünk a többiektől, aztán kettesben fürödtünk a medencében. Nálam nem volt fürdőruha, így az ő rövidnadrágjában és pólójában.
A nadrág megtelt vízzel és súlyánál, valamint bősége miatt kezdett lecsúszni a derekamról.
Ellenpontként a vizes póló a hűvös vízben feszült felül, naszóval örültem, hogy félhomály, szinte sötét van kint.
Utána rohanás a zuhany alá, ahol Ess-nek nagyon tetszett az öltözékem és őőő megmelegített.
Hamar elvonultunk, én el sem köszöntem senkitől, innen is bocsi.
Khöm.
Neeem, nem kezdtük újra.
De az ágyban szervírozott reggeli kávémhoz kiválogatta a szivecskés győri kekszeket.

komment

süti beállítások módosítása