HTML

2008.05.05. 22:46 :: Tobber

Bének sokkoló napja lehetett: "Először is találkoztam T expasijával, akit onnan vettem észre, hogy egy nagyon trampli bronzszínű ballont bámultam elbambulva a zebránál, amiről aztán kiderült, hogy az a szőke lány tartozik hozzá, akihez egy ideje dr. S(eggfej)."

////// 

Én meg nem akarom megkérdezni a főnökeimtől, de ha legközelebb péntek délután lesznek bent a cégnél, akkor mi a fszt csináljak bent 3,5 napig??? Jó, mondjuk van két óra munka. Aztán rendrakás, még kettő, esetleg három, ha a szerződéseket is abc-rendbe teszem. És utánaaaaa?
Ma egyikőjük megjegyezte, hogy cincognak majd az egerek, mire nyávogtam, hogy az mennyire rossz, ha ők nincsenek bent, nem szeretjük!
Aszonta, hogy csak ezért jár be távoli városból, hogy ilyeneket hallhasson... :))
Pedig semmi nyalizás-szándék nem volt bennem, komolyan gondoltam. :) Hol az a jó kis pörgés??
Szóval help, mivel foglaljam el bent magamat (ha már az összes fórumot, kommenthegyeket, glosszát unom)!

 

komment

süti beállítások módosítása