HTML

2008.03.25. 22:51 :: Tobber

Javítok. NÉGY céges buli lesz a héten. Kettőn tuti ott vagyok, a holnapin épp Tóbiással, aki elég egyértelműen utalt arra, hogy most már megkóstolná a magyaros főztömet, mindezt a holnapi buli után(?), és izé naszóval arra jutottunk, hogy főzni meztelenül a legjobb. (Nem lesz fröcsögő olaj, kuss!)
:))
Azért azon kibuktam, hogy Illetőből kiszedtem: már új nője van. Nem várt sokat. (Megint kuss!) De xar helyre viszi, és gondolom, onnan is mindig el fog késni... :)))

Aztán Bé megpróbált olyan pasit felhozni a múltamból, aki NEM kifogásolható alapvetően. De nem találtunk. Talán csak Varratottinges (aki gyönyörűszép és isteni hangja van, ért a művészetekhez, ami alap, de még magát sem találja), de inkább ő sem.

Ma láttuk Macbethet, aki nem Hamlet, kielemeztük, hogy negyvenes királyalkat nincs is a katonában (negyvenes pasi is talán csak lengyelferenc).

Aztán kibukott, hogy kultúrsznob vagyok, mert nekem Galambos Péter a kultúrházból ismerős (tetszik is nagyon), viszont arra tegnap döbbentem rá, hogy a harmadszor-végignézem-tíz-évados-sorozat egyik főszereplőjének ő a magyar hangja, meg állítólag egy csomó filmnek-sorozatnak. Én eddig GP szinkronmunkáiról SEMMIT nem tudtam. :DDDD
(Huhúúú, filmesztéta beütésű szociológus Vaspasival istenit lehet arról vitatkozni, hogy a film a kultúra része-e. Persze az, de sztem NEM művészet.) :)

komment

süti beállítások módosítása