HTML

2007.12.09. 18:33 :: Tobber

Próbálok rendetrakni magam körül.
Lelkileg is, fizikailag is. A cégnél kezdtem, a 8 nm asztalból már 2-t megtisztítottam, mielőtt hosszúszabira megyek.
A héten megkértem Kedvencet, hogy kicsit pihentessük, mert bár ő tündér, de nekem most nincs időm-energiám rá.
Itthon kicseréltem 7(!) kiégett égőt (tudom, égőtúltengésben szenved a lakás, mert ez sem tűnt fel senkinek), még egy halogén hátravan.
Feltettem pár karácsonyi díszt, amit hímeztem, kreatívkodtam, feldíszítettem égősorral az erkélyem korlátját és a nem is kicsi tiszafámat. :)
Ma összeszerelek egy polcot, oda még este átpakolok (tegnap vásárolt Dolobene rulez, mai 2,5 óra mozgás alatt fel sem tűnt, hogy fáj a hátam, térdem!).
Kicseréltem a fűzőt a korimon, mert az életveszély volt.
Ráeresztettem egy nagy adag vízkőoldót a fürdőm kövére, mert vízköves.
Apuval ma délután beszélgettem mozgás után. (13 perc alatt értem oda hozzájuk a Felvonulásiról, lehet, hogy tényleg van valami abban, hogy gyorsan vezetek.)
És kaptam újabb könyveket tőle olvasásra. :D
És kaptam karácsonyra, mostani kézbesítéssel síléctokot és bakancstartót, bazi jól néz ki.
Kocsiban elpakoltam pár dolgot.
Receptet sütikhez beszereztem a Családi Recepttárból.
Pénzeimet kicsit átmozgattam, hogy legyen az utazásra. Van.
Kezd renddé alakulni a környezetem. Meg a lelkem.

komment

süti beállítások módosítása