HTML

2006.11.02. 19:12 :: Tobber

Van itt valaki?? :)

Ma volt első napom a németeknél. A cég egy hete költözött be, úgyhogy kb. ötven bedobozolt akta fogadott és egy helyes levél, hogy a főnököm hétfőig szabin van... :)

A dobozokat kipakoltam (legalább tudom, hogy mi hol van és úgy, ahogy szeretem), aztán összeismerkedtem kb. 40 emberrel és még sokkal több dolgozik arrafelé), aztán elmentem ebédelni 10 kollégámmal, majd délután megtalált az elődöm, aki a cégnél maradt más poziban, és mindenfélét elmagyarázott... Eddig csak az SAP nem tetszik, a többi okés... :)))

A hely levegős, meg világos is, de nem leszek egyedül, viszont látszik a Duna, a budai vár, mmm...

Már többhetes tervem van, hogy kikkel fogok ebédidőben összefutni arra, egy jópáran lecsaptak rám. :)))))

Volt még tegnap bölcskékszeművel számítógépbuhera, masszázs, romantikus vacsora gyertyafénynél egy görög étteremben (vajon stílusos vagyok, hogy görög étteremben cigánypecsenyét eszem??) :)), aztán nagyon átfagytunk.

Holnap színház este, szombaton délelőtt 1-2 izgalom, délben jóhelyen ebéd akárkivel, délutánra van egy nudizós meghívásom (:D), este Meg, vasárnap még képlékeny. Igen, nincs a hetemben korcsolya, félek most kimenni a térdem miatt... ://

--------------

És köszi mindenkinek a kedves-izgulós üzeneteket, nagyon jólestek ám!!!!! :))))

 

komment

süti beállítások módosítása