HTML

2006.09.13. 10:03 :: Tobber

Imádom az idefigyeljtekisdög kezdetű leveleket!! :D AKKOR IS féltékeny vagyok. A jégpálya az én hódítási területem!! :)) (Fyi: Jat kiráncigálta egyik nőcskéjét a jégre...) ;)

Őőő, Főfinn most bejött, kb. mindenről mesélt, szegény Ja épp itt volt nálam, nem tudott szabadulni, hihi... Főfinn aranyos.

Tegnap ugye elhatároztam, hogy egyedül leszek este, merthogy más emberek szoktak olyat csinálni és jól tűrik. Ezt hallottam.

Kipróbáltam, már HÉTKOR(!!!) otthon voltam este. Hááát, egy órát bírtam magamban, majd elmentem sétálni az őszi estében, gyönyörű volt!!! Még kokettáltam két pasival útközben, aztán hazatérve Bárcsaktöbblettvolna hívott egy órára, nagyon romantikus hangulatban volt! :)

Nos. Következtetés: MEGŐRÜLÖK otthon egyedül!!!!

Jó, más néz otthon tévét-dvdt-videót. Nekem nincs kábeltévém, nincs dvdlejátszóm és a videóm sincs összekötve a tévémmel. :D Könyv-nethez nem volt kedvem, ajándékot készíteni pláne, pedig így tuti elcsúszok vele!!!!! :((

 

komment

süti beállítások módosítása