HTML

2006.09.12. 09:30 :: Tobber

Beolvasták az sms-emet a Budapest rádión!!! Ganxta Zolee maga!!!!!

És IGEEEEN, TUDTAM Jat, hogy hallgatod és felismersz!!! :DDDDDD

Életem első rádiós sms-e, azt is beolvassák. Naná, finnekről volt szó és hokisokról... :))

Jat már a második mondatnál tudta, hogy ezt csak én írhattam, hihihihi...

------------

Tegnap politikai gyűlés lehetett itt a hegyen, néhány pártkatona mellett magyarbálint és gyurcsányné is itt kószált... Ccccc...

------------

Nem mellesleg D.Klára úgy fogja az (autó)kormányt, mintha ma kezdene vezetni... Ja, egyik nap láttam Kontor Kiszelfia Csabát vezetni, mellette egy frisshusi szöszkével... Hmm.

------------

Most raktam le erotikus csacsogásunkat Bárcsaktöbblettvolnával. Később még hív...

Ja, és beszélgetek ker.vezetővel, dícsérem a gyerekeit (többek között Értelmes Négyévest, nagy szerelmemet), mire felajánlja, hogy ha ennyire tetszik a referencia, áll rendelkezésemre... Hééé, ez nem vicces! :))

------------

Este volt drpr, aztán este-éjjel-reggel Pincsi, akivel olyan szinten nem vagyok kedves, hogy már szégyellem magam. Megnéztük a Nagy Kikötős építkezést, meg voltunk cccc moziban cccc, meg megint nem volt időm aludni... :(

-------------

A férfiakat ezekben a hetekben osztom, és kinyírom kettesével, nem vagyok kíméletes, de meg is érdemlik!! :DDD

 

komment

süti beállítások módosítása