HTML

2005.12.23. 18:10 :: Tobber

Feljöttem ide, hátha kiírom magamból. Ha nem, akkor hagyok egy telefonszámlistát az asztalomon, őket kell meghívni. Kösz.

El ma két hívásomat nem vette fel, nem első alkalom. Nem hív vissza, sms-re nem válaszol. Megint nem, pedig megkapja. Gondoltam, a tegnapi után vagy beszélgessünk, vagy tisztázzunk, vagy csak megkérdezném, hogy hogy van. Vagy bármi. Karácsony első napjának estéjére lebeszéltünk egy találkát, ha már a héten nem jött össze. Nekem addigra megjön, de még ezt sem tudtam közölni vele.

Most kb. két órája bőgök itthon, már megettem egy fél zacskó spagettit egy egész üveg barillával, fél zacskó csokis perecet, egy zacskó sósmagot, a fele már sikeresen ki is jött.

Kurvára utálom a karácsonyt, a mézes-mázos szeretetteli ünnepléseket. Az egész hazugság.

Az asztalosom unkorrekt, karácsony előttre ígérte a gardróbot, amiből hiányzik még egy rész, így bazi ronda és világítás sincsen benne. Erre kiderült tegnap, hogy nem jön tegnap. MOST kiderült, hogy ma sem jön. Egész nap itt dekkolt valaki miatta. Most azt mondja, majd januárban. Hogy a picsába vegyek ki szabadságot az első hetekben arra, hogy aztán megint ne jöjjön????? Karácsonyra ígérte. EGY HETE szólt, hogy drágább lesz 50%-kal. És ki van fizetve. Kértem anyut, aki a keddi szarság miatt itt maradt, hogy ne adja neki az összes pénzt oda. Odaadta.

Most a családban is mindenki kiabál. Én nem. Megyek hányni.

Nem sírok tovább, mert mint megtudtam, nekem nincsen jogom hozzá, mert nem vagyok beteg és a szüleim segítenek a bajban. Bocs, de ez talán nem indok, viszont így még rohadtabbnak érzem magamat... :-((((

 

komment

süti beállítások módosítása