HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Filozofikus hangulatban voltam

2017.10.27. 11:24 :: Tobber

...tegnap, kéretlenül okoskodtam kifejtettem, hogy nem az összegyűjtött vagyon, hanem a hétköznapi élmények hozzák el a boldogságot. Oké, persze kell a megfelelő anyagi biztonság, én a fölös felhalmozásról beszélek.

Látom a szüleimen, jópár szépséges ingatlannal, korrekt jövedelemmel a potyó almán vitatkoznak. Miért nem vesznek finom almát, de tényleg? Olcsó utakra járnak, amik kényelmetlenek, szétfagynak a fürdőszobában, mert öreg a cirkó már, be nem ülnének egy étterembe, hidegben/esőben/este is bkv-znak taxi helyett (a belvárosból 2 500 Ft a taxi hozzájuk <--> apám cigije havi 60-70 000 Ft), ingyenkoncerteket hallgatnak, amik színvonala... Hááát.

Nagynénik, akik nem vesznek kényelmes cipőt. Akik nem szigeteltetik a kisházat, ahol télig laknak...

Mi lehet, hogy csak 40 nm-en élünk, hogy tizenéves kocsim van (mondjuk mindkettő csúcsminőség), de tervben van a közeljövőben egy novemberi wellnessezés Judós3-mal, aztán én a városban maradok, ott lesz egy kétnapos tréningem, kiugranánk Bécsbe decemberben, mert hideg és tömeg, de adventkor csodaszép, lesz adventkor egy színházunk (kivételt teszek, de nem is fajsúlyos darab), egy Mikulás-ünnep a keresztgyerekkel, két karácsony(előtt)i vacsora, egy kollégás vásári kolbászozás, egy forratborozás a barátokkal, jövőre tervezek két olcsó jegyet Málagára, mert 15 000 Ft körül van január végére, jó lenne a tavaszba kiugrani pár napra Spanyolországba a magyar télből.

Februárra már le van foglalva az egyhetes síelés Olaszországban Judós3 családjával, családi barátaival, én mondjuk el vagyok tiltva a síeléstől, de ez nem tart vissza attól, hogy a hegyi levegőn (pályaszállás) aludjak végre 10-ig, kényelmesen felkeljek, igyak egy (négy-öt) olasz kávét egy jó könyv mellett, lesétáljak a közeli falvakba, átbuszozgassak közeli nagyvárosokba, wellnessezzek, ússzak-jacuzzizzak a hotelunkban, aztán pályazáráskor csatlakozom a többiekhez, minden estére program lesz. Imádom az Alpokot, a telet, egy hógolyózástól is boldog vagyok.

Aztán már jön is a tavasz.

Mondjuk megtakarításom nem sok lesz így.

komment

süti beállítások módosítása