HTML

Au

2017.09.22. 12:14 :: Tobber

Lehet, hogy jól sikerült Judós3 névnapi ünneplése. Fáj a fejem.

Kapott hokigálára jegyet. (Azt még nem tudja, hogy Bé és BéZséje is velünk tart. (Második volt már velem és Műegyetemistával hokimeccsen, most az utódjával, egyben edzőjével szurkolhat.))

Kapott egy olasz főzőestes kurzust, imádja a pastákat, ezt is.

Meg elhúzunk a Pilisbe a céges üdülőbe három napra őszi kirándulgatni, pihenni, romantikázni. Akkor hat hónapja élünk már együtt.

Kapott finom vacsorát. Kekszet közben fél szemmel lestem az órát. Összebújva néztük a Survivort. Modern családot.

Idilli gyertyafény. Béke. Bújás.

Aztán bekamuztam, hogy Anyu felugrik a hangversenyről hazafelé, húzzon már fel egy normális nadrágot.

Írtak a haverjai, hogy már a ház előtt, felengedtem őket.

Judós3 ajtót nyitott, percekig nem fogta fel, hogy megszervezett meglepetésbulija van. Annyira aranyos volt! :D

A barátai mind arrébbtettek műszakot, próbát, programot, hogy vele ünnepelhessenek, szerveztem már napok óta.

Előkaptam a rejtegetett pizzákat, aprósütiket, az álcázott kólát a hűtőből, és alkoholt. Sokat.

Hajnali egykor már eléggé kikészültünk a bulizástól, akkor hazamentek a srácok, ma munka mindenkinek.

Hátőőőőő, nem vagyunk túl frissek.

komment

süti beállítások módosítása