HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Kicsi a világ szokásos

2017.03.19. 07:11 :: Tobber

Kicsi a világ rovatunk aktuális eseménye, hogy Pincérfiú, akit nyár óta lerázogatok, a napokban kérdezősködött, melyik autót vegye.

Rábeszéltem egy szépségre, meg is vette. Kedden dicsekedett a fotóival messengeren, meg is jegyeztem a rendszámát.

Puhatolózott, mikor találkozunk, leráztam kedvesen.

Aztán sétálok hazafelé a dugóban álldogáló autósor mellett. Kiszúrok egy ugyanolyan autót, micsoda szépség!

Közelebbérve ismerős volt a rendszám.

Hát Pincérfiú az!

Bekopogtam az ablakán, hogy szia, menő az autód! Döbbenten nézett oda, hogy bejött a csajmágnes, de csak én voltam. :)

Gondolom, a gyalogosoknak is megvolt rólam a véleményük… :D

Persze azonnal invitált, hogy üljek be, de mondtam, hogy gyalog megyek, mert sietek, hehe.

Persze kanyarodott volna hozzám, de nincs kedvem hozzá. :)

komment

süti beállítások módosítása