HTML

Max

2017.01.30. 17:35 :: Tobber

Hajlamos vagyok kimaxolni dolgokat, de ettől a betegeskedéstől szabadulnék már!

Munka sok, főnök újra az aurámban, de az nem zavar.

Négy napig aludtam, meg takarításon, mosáson túl nem sokat csináltam, aludtam két fulladozás közt.

Egy nap voltam erősebb, akkor bevállaltam a randit egy új édesbogárral, jaj, hát csodaszép zöld szemei vannak, szőke, meg szálkás, meg nagyon szép az állkapcsa és azt imádom. És nem egy problémás alkat, csacsogós, közvetlen, gondtalan, kedvelem a típusát.

Aztán megint szarabbul lettem.

Közben a cégnél pitiáner dolgokat simítok el más helyett, megdöbbentő, kit rúgunk ki a héten, rákaptam egy kézműves hamburgeresre, amit eddig is imádtunk, most 8 percre van az új irodánktól, aztán rádöbbentem, hogy akkor Bétől sem kerültem olyan messze és újra ebédelgethetnénk együtt, mint amikor még egy házban dolgoztunk, aztán a profi sminkesboltban rossz színű alapozót adtak, pedig direkt bevittem az előzőt, ami nem is tudom, hány év alatt fogyott el, Bé, még veled vettem anno, ez az egyetlen, ami kb. 10 évet fiatalít a barnás bőrömön és litere 65 000 Ft, és hiába elég egy deci sokáig, luxus ekkorát tévedni. Persze otthon vettem észre, bíztam a tudásukban. Másnap visszavittem, három eladó nyüzsgött, hogy ez nem is lehet, meg kerülgettek, hogy ők ilyet nem csinálnak. Nekem volt irtó kellemetlen, helló, én vagyok az ügyfél, nyilván nem akarom átvágni őket, ha visszahoztam! Vonakodva kicserélték a helyes színre. A l.f. a fenekükbe. Gyorsan felírtam a dobozról az üvegen nem lévő színkódot, legközelebb neten rendelek, máshonnan.

Aztán gizdultam Békának, hogy megyek végre vasárnap sportolni, de lebuktam, mert oda akart jönni a terembe, én meg a fulladásom miatt lógtam, szal azóta kerül, és inkább futárral kéri el a nálam lévő ruháját és utalja a tartozását. Meg volt egy határozottan fülledt álmom (köszönet, Rhinatiol!) BéZséjével. Aki sosem volt sem esetem, meg ugye barátnő férje. Igaz, álmomban 20 éves élsportoló teste volt csokibarnára sülve (Zsé pedig nem csokibarna és lövésem sincs, milyen az alakja). Jeleztem Bének, hogy a tudatalattim miket akar csinálni a férjével, de Bé nagyvonalú volt.

Lemaradtam a hétvégén arról a színházi előadásról, amiről lemaradtam ősszel is, akkor is beteg voltam. Nem mentem suliba. Visszautasítottam egy koncertjegyet és egy bulit. Szerdán ismét színház, egyelőre nem látom, hogyan nem fulladok meg addig. Cimbikkel szervezzük a következő bulit, nálam lesz, de minimálmódban kiadtam, hogy hozzon mindenki, amit enni-inni szeretne. Sorban térnének vissza az exszeretők, Műegyetemista, akit fél éve untam meg egy év után, mert mindig arrébbpakolászta a randijainkat, hogy másokkal találkozzon. Erre belemegyek egy hete: ismét arrébbtette aznap. Úgyhogy ismét elküldtem. Építész hasonló okok miatt, most újra ír. Ememás is. Kismacska. Nem tudom, mi itt a beceneve srác. Pincérfiú. Mindenkit visszautasítottam. Jogászhallgató végzett a vizsgáival, de nincs kedvem hozzá sem, pedig ő nagyon ragaszkodó másfél éve.

Én tök jól ellennék hosszú távon Rosszfiúval, Hokissal, meg ezzel az újjal...

komment

süti beállítások módosítása