HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

UFO

2016.11.30. 12:19 :: Tobber

Kimondottan olcsón dolgozik a fodrászom nekem, mert odavittem egy sereg vendéget, kollégákat, Anyut, barátnőit..

Már egy hónapja szólt, hogy fenntartott nekem egy helyet a céges karácsonyi bulink napján, hogy fel tudja tűzni/sütni a hajamat. Annyira cuki!

Kicsit felröhögve köszöntem meg és utasítottam el a lehetőséget, egyrészt a hajam a decemberi párában azonnal összeugrana romlott vattacukorrá, másrészt na nehogy azoknak a kollégáknak csípjem ki magamat, akik rendszeresen látnak kócosan, félálomban, másnaposan, végigszexelt éjszakák után elkenődött sminkben...

Copf, alapsmink, szép naci, magassarkú, ez is több, mint igénylem. Szerencsés vagyok, úgyis a melleimet nézik.

komment

süti beállítások módosítása