HTML

Belehúztam

2016.05.23. 07:24 :: Tobber

Úgy döntöttem,kiélvezem a harmincasként utolsó teljes hétvégémet.

A szombat esti cimborás házibulit le is mondtam gyorsan, nem arra vágytam.

Szombat reggel tanfolyamra mentem, épp a partiszervezés a téma, hát kapóra jött egy fiktív szülinapi buli szervezés nekem.

A szünetben kihasználtuk, hogy kivételesen a belvárosban voltak az órák, tanárostul elsétáltunk a tűző napsütéses pesti utcákon a közeli pékségbe kávézgatni, sztorizgatni. Vicces, amikor az eladó pánikolva odaszól a másiknak, hogy vedd már át őket, nem magyarok, majd tökéletes magyarsággal kértük a presszókávénkat pereccel. :)

Aztán elmentem a kedvenc kávéboltomba az ellátmányomért, ott kivételesen elfogadtam az ajándék kávéjukat, amit mindig ajánlgatnak.

Átsétáltam az Andrássy árnyékos oldalán a piacra, hátha most jött rózsaszín a kedvenc virágomból. Jövő hétre nagyon megígérték.

Szereztem ételt, tanultam kicsit, majd átjött egy srác, gyönyörű, férfias, igazán meggyőző jelenség.

Kölcsönös lehet a lelkesedés, azóta irogat nagyon szépeket rólam, meg az együtt töltött órákról. És már újra találkozna velem.

Aztán kiültünk a napsütésben az erkélyre cigizni, feltette a lenti kérdést, csicseregtek a madarak, idilli kép volt ezzel a szépséggel.

Hazaküldtem, elmentem újhobbizni. Már rég nem csináltam, hiányzott.

Aztán nagyon belementem az éjszakába, nagyon-nagyon sokat ittam és nagyon kalandosan végződött, erről itt nem sem fogok írni.

Írtam a cimbiknek hajnalban, csatlakozzak-e, de már szétszéledtek.

Négy felé hazamentem és nagyon nem voltam jól, ittam sok vizet, ettem sósat és kitaláltam, hogy egy Daedalon nem árthat, khöm. És lám, felkelve semmi baja nem volt a gyomromnak. Pedig nem úgy tűnt hajnalban...

Aludtam egy keveset, aztán átjött a fiatalság mintapéldánya, egy vidám srác, aki energikus, nevetős, édes kispofa.

Nem állítom, hogy erőm teljében voltam, de oda kellett tennem magamat.

Aztán csak napoztunk az erkélyen cigizgetve, néztem, hogyan lehet ennyire gyönyörű valaki.

Megpróbáltam 20 percet aludni utána, elubereztem TCsV-vel találkozni.

Kiültünk a fűbe iszogatni, én már csak szolid vodka-narancsokat mertem. Összefutottunk ismerősökkel, mert hol nem, aztán kezdődött az egyik kedvenc külföldi zenekarom koncertje.

Jó előre megvettük a jegyet rá, készültem. Három zenekart akarok/tam élőben látni, kettőt már láttam többször, az egyikre szintén van már jegyünk, a harmadik, a The (help, kell ide a névelő magyarul?) Rolling Stones meg esélytelen és valszeg akkor is irreálisan drága lenne.

Percek alatt tombolt a közönség, végigugráltuk, -táncoltuk, -énekeltük az egész koncertet, ááá, de jók voltak!!

Igazi nyári este, meleg levegő, csodaszép környezet, a zene fenomenális.

Aztán egy ismerős dj-be futottunk bele, átmentünk vele egy másik koncertre, ott táncoltunk sokat, még meghívtak italokra, TCsV is elemében volt. Nem akartam hazamenni.

Hazakísért és végig mantráztuk, hogy több ilyen kimozdulás kellene, igazi nyári kikapcsolódás.

Nem állítom, hogy nem vagyok végtelenül fáradt.

Hát így telt az utolsó teljes harmincas hétvégém.

komment

süti beállítások módosítása