HTML

Karanténsütés és emlékek

2020.04.09. 18:56 :: Tobber

Húsvétkor (is) egyedül leszek.

A citromokat fel kell használni.

Először lemon curd-ös linzermargarétákban gondolkoztam. De ha már sütök, miért is ne legyen tartelette au citron? (Keverjek még hozzá nyelvet?)

A habcsókos tetejét tuti elcseszem tetejéért nem vagyok oda, lehagyom.

És ha már francia, meg linzertészta, meg kattanok a szalonnára, legyen quiche lorraine ebédre vasárnap.

Nyam.

Rendeltem a teraszra 10 futómuskátlit, 20 pozsgást, levendulákat. Ja, tűzforró a terasz, a biztosra megyek.

És készítek egy (két?) üvegtálba florariumot. Kedvenc giccsem.

Szemben hazajöhettek a tetőtérbe, újra van mozgás, így behúztam a függönyt és rendeltem belátástakarót a korlátokra.

Azért ma bikiniben napoztam...

Felhívott az online-ra terelt nyelvgyakorló tanfolyamom, akarok-e továbbit. Naná, jól szórakozom, egy esti program pipa, be is fizettem gyorsan.

De a legcukibb ma:

Úgy 20 éve összefutottam gyerekkori szomszédbácsival, odaadtam a névjegyemet.

Hát most jutott ideje felhívni! :D De cuki! Imádtam!

Semmit nem változott. Megadtam a szüleim számát, le is beszéltek valamit a járvány utánra.

 terrarium_01.jpg

komment

süti beállítások módosítása