HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Karantén 5. nap

2020.03.19. 12:01 :: Tobber

Ahogy várható, kint van az allergiám. Meg is vagyok fázva, köhögök kicsit.

Áttettem estére néhány munkámat, egyrészt akkor nincs túlterhelve a szerverünk, másrészt nem kergetem magamat őrületbe.

Apám (76, cigis, szives, cukros, tüdőtágulatos) este kitalálta, hogy ő ma kimegy a piacra, neki senki ne parancsoljon, főleg egy Karácsony Gergely. Anyám reggelig rágta a fülét, hogy ezeket a szabályokat a Hős Viktora hozta, így lebeszélte végül. Ha haza meri vinni Anyunak (74) a koronavírust, kitálalok róla mindent!

Élvezném a kertvárost, de persze két utcával lejjebb hatalmas építkezés van, nomeg irtó sok a szirénázás napok óta.

Hízom, mint a fene, és persze csak kalóriadús dolgokat halmoztam fel, tornázni semmi kedvem.

Sütöttem banánkenyeret, módosítottam a recepten, nagyon finom lett. Mondjuk két banánból egy hadseregnyi sütim van és még van négy banán.

Ez az, még ennyi cukor is sok bele, a fele vajat kevesebb olajjal helyettesítettem, meg én nem vagyok kókusz és fahéj fan, úgyhogy inkább étcsoki ment rá.

http://ikucko.blogspot.com/2016/04/kokuszos-banankenyer.html

Kócos irogatja, hogy hiányzom, ő is nekem.

komment

süti beállítások módosítása