HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Ismét egy ideális hétvége

2020.01.13. 16:49 :: Tobber

Kimerülten az autóvakarásról zuttyantam be a suliba szombat reggel.

Régi ismerősként köszöntött a recepciós.

Szeretek odajárni.

Kicsi lesz a csoport, nyolcan vagyunk. Ismerkedés, párbeszédek, feladatok kettesben, hármasban, négyesben.

Megnyugodtam, ha végtelenül sokat is kell tanulnom még, a legjobb háromban benne vagyok.

Legalább kicsit értem, amit a tanár beszél, aki cuki és lelkes.

Aztán három óra késésben voltam, átrohantam a csajokkal év eleji kreatívkodni. Ettünk pizzát, készítettünk valami vállalhatatlanul vicceset, rötyögtünk sokat.

Hazarohantam, már jött is Kócos, ő hasonlóan fáradt lehetett, bealudtunk kb semmit sem csinálva. Reggelit sütött, majd átrendeztettem vele pár polcot, ha jönne a kardiogép. Már ha megrendelem, mert vannak azért kétségeim, pici a lakás, kerülgetni kell majd. Viszont hatalmas könnyebbség.

Délután próbáltam befejezni az alkotást, meg tanulni keveset, de irtó fáradt vagyok, valami bújkálhat bennem.
Szeretem hétvége.

Már telik a naptár, most suli után családi ünnep, lesz éves fogorvos, féléves nőgyogyi, színházak, MüPa, ásványbörze is februárban.

komment

süti beállítások módosítása