HTML

Hétvége

2019.09.16. 16:26 :: Tobber

Szombat délben Anyu átjött pletyizni, aztán Kócos váltotta.

Nem tudom kezelni, szépeket mond és többet érez, mint szerintem ilyen kapcsolatban kellene...

Tuti rövidlátó, de irtó cuki.

A macska meg teljesen belehabarodott, amint leül, belemászik az ölébe, simogattatja magát, majd bealszik rajta. Nem egy ölbemászós macska egyébként.

Vasárnap egyik cimboránk nagy szülinapi meglepetését tartottuk egy bérelt villában, készültünk rá, és élveztük, korán érkeztem, mert imádom a környéket, sétáltam egyet, aztán zenészek voltak, meg táncoltunk, barátkoztunk, régi ismerősöknek örültünk, futkároztunk a gyerekek után, kibeszéltük a nagyokkal a munkahelyi gondjainkat.

Rég éreztük ennyire jól magunkat, meg is beszéltük a következőt.

Ma terheléses mindenfélén kezdtem a napot, alig várom, hogy hazaérjek aludni.

Pénteken irány Róma, nagyon várom.

Beterveztünk még egy bécsi hétvégét idénre, meg Gyermelyről is egyre többet levelezünk, mehetnékem van.

És magam sem hittem volna, a valahai körülményes énem mennyire laza és elengedő lesz. Majd alakul, nem izgatnak aprólékos részletek. Tudom én a változás okát: más emberek vesznek körül, lekoptattam az energiavámpírokat, álszenteket, negatívkodó genyákat, ez felszabadított...

komment

süti beállítások módosítása