HTML

Na

2019.02.04. 14:47 :: Tobber

Én annyi ajándékot kaptam hétvégén! :)

Bé elhívott egy korai ebédre egy fenszi helyre, ez volt a névnapi ajándékom. Aztán kaptam vicces feliratú kávétartót és egy pihe-puha sminklemosó törölközőt (reggel a smink nélküli arcomat is abba törölgettem) karácsonyra, mert azóta mindig beteg voltam (most már csak köhögök). Ő meg kapott egy kis hűtőtáskányi halikrát, meg lazacot, meg lazackrémet, mert kaviáros étterem nem igazán van Pesten, és erre vágyott.

Aztán megkerestük a közös pontot utazási vágyainkban és gyorsan le is foglaltuk a repülőjegyeket. Itt Bé megkérdezte, hogy legyen-e ez a szülinapi ajándékom. :D Repjegyet még úgysem kaptam, és imádok repülni, tökéletes ajándék! :)

Előbb hazaérünk az utazásból, mint a szülinapom lesz... Az év második felében neki lesz névnapja, szülinapja, karácsony is, meg még tartozom neki egy wellness-szel az előző szülinapjára (akkor épp műtöttek, minden program az én rozoga egészségem miatt borul).

Aztán konkrétan kinevette a kérdésemet, hogy sápaszt-e engem a double wear minta színe, merthát nyilvánvalóan nem vagyok sápadt, és bronzer volt rajtam, ő pedig porcelánfehér bőrű. Mellette indiánnak látszom.

Elsétáltunk megvenni végül ezt, 20% akció, kedves eladónő (szintén érdekes színűre sminkelve, ez Estée-éknél divat??), meg Zara home csodái, meg olasz divatbolt, adtunk a csajos szombat délutánnak.

Aztán rohantam, hogy Kócos előtt érjek, aki így is korábban akart jönni. Beállított finomságos hagymaillattal két hatalmas kézműves hamburgerrel ÉS egy tálca baconnel, mert azt nem adtak a burgerbe, hát vett külön.

Egy tökéletes alakú pasika egy tálca baconnel és sok marhahússal? Ideális!

Aztán kaptam fél óra masszázst, mert ő egy zseni, a bőröm meg végtelenül száraz, az olajtól jobb és még fahéjas süti illatom is lett. (Megvettem a Violetnél olvasott olajtusfürdőt, határozottan kellemesebb lett a bőröm zuhany után. Mostanában rettegtem mosakodni, annyira tropa a bőröm utána. Szétvakarom magyarul.)

Hajnalig dumálgattunk, megnéztük a Húzós éjszakát, kuncogtunk, én meg rögtönzött töriórát tartottam az usa hatvanas évekbeli politikájáról. :D :D

Aztán éjjel nagyon megjött, leszakadt a hasam, úgyhogy a reggeli egyéb ígéretek helyett inkább készített nekem ham and eggset (meztelen férfi baconös tojásreggelit készít a konyhámban, hát lehet ideálisabb?), a kedvenc aloe verás üdítőmet hozta, és eljátszott a macsekkal, akin nagyon lehet röhögni, mert irtó vicces kis állat (és imádom, na).

Aztán kb. semmit nem csináltam. Takarítottam, összedobtam egy kis ebédet, rendeztem a kreatívos lányokkal pár ügyet, kreatívkodtam, olvastam, rápihentem a hétre, bár közben a négyből három programot stornóztak...

komment

süti beállítások módosítása