HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Morzsák

2019.01.14. 17:20 :: Tobber

In vivo teszt: a MAC sminkfixálója nem fixál alaposan kekszelés közben.

Én a MAC sminkekben rendszerint csalódom (kivéve az átlátszó púder és a pirosítók).

---

Idegesítenek a "bezzeg neked fix az állásod, másokat meg kirúgnak", illetve a "könnyű neked, ha felmondanak, nincs gyerek, nem kell őket eltartanod" (az egyedülélőknek nincs rezsijük és nem esznek, tényleg), és a "te könnyen elindulhatnál külföldön élni" mondatok. Mondják olyanok, akik a szüleiktől költöztek a házasságukba és egyetlen évet sem éltek egyedül és a férjük nélkül az autószervízt sem tudnák felhívni és irigylik a szabadságomat.

Legalább a halovány emberi kapcsolatokhoz ragaszkodunk, hogy ne legyünk egyedül.

Miért is kéne hibásnak érezni magamat?

---

Annyi a munka, hogy nem látom a végét és a stressztől egyikbe sem merek belekezdeni, nehogy elrontsam. Na jó, de.

---

Sosem örültem még ennyire, hogy elharaptam a számat: évek óta nem volt vas íze a véremnek!

---

Most először lassult le annyira a mobiltelefon-fejlődés, hogy nem éri meg két év után lecserélni a középkategóriás Samsungomat. Pedig én aztán szeretem a mobilom minden funkcióját kihasználni. Max. a tárhely kevés (kellene új SD kártya), nem kéne ennyi cirmos cica képet tartogatni rajta. Dehát annyira vicces, ahogy a tornám közben a lábam körül kavarog. :D

---

Bolondok napjára mindig kiötlök valamit. Már tavaly lebeszéltem egyik vezetőnkkel egy remek csínyt. Erre nem felmond a cégnél?

Ő legalább az iparban marad, ma három kollégával beszéltem, egy tanítónőnek megy át, másik talán fizikai munkásnak Ausztriába, a harmadiknak péntekre szervezem a búcsúsütizését/ajándékokat.

 

komment

süti beállítások módosítása