HTML

Morzsák

2018.12.04. 15:51 :: Tobber

Bé megnyugtatott, hogy crazy cat lady témakörben keresgél ajándékot nekem, de a cicának előbb megszerezte. Én még a szülinapjával is lógok hála az egészségem hiányának, már lázas és torokgyulladt is vagyok. (Nagyon hiányzott, kuvvára fáj a műtét körül).

---

Csak a fejemben hangzik jól, hogy kérnék egy olyan színű rúzst, mint a nyaki hegem, annyira szép pink!

---

Elnézést kérek összes valahai nyelvtanáromtól a tegnapért. Két franciának segítettem a Deákon eligazodni, meg kikérdeztem őket a séta közben, hogy miért is jöttek Pestre (a karácsonyi vásárokért, kivilágításért, hát az tényleg szépséges!). Angolul nem beszéltek, az én franciám iszonyat gyengus, németet nem merek dél-franciáknál bepróbálni, orosznál franciát biztosan lehet, de fordítva nem, maradt az un poco spanyol. Remélem, nem bolyonganak azóta is a metróban.

---

Kicsit unom, hogy mi itt egy többszáz fős leépítés közepén stresszelünk, de kívülről ez a multi idilli.

Té hívott, hogy nyomjam be a céges ünnepre egy haverunk férjének együttesét (5000 dolgozónk távoli haverjainak férjeinek vajon összesen hány együttesük lehet??).

Aztán rámírt egy régi táncostársunk, aki anno is megbízhatatlan volt és egy hogy vagy-ot nem kérdezett hosszú évek óta, hogy neki van ötlete, kit támogasson a munkahelyem karácsonykor, elmondja. Hát, mondjuk az egyik legnagyobb támogatók vagyunk az országban, de szigorúan karitatív szervezetekkel kézenfogva!

Aztán ma rámír Gé egyik havernője, hogy őt hozza Gé a céges Mikulásra, de ééééén (közöm nincs a szervezéshez) be tudnám-e nyomni az ő - számomra vadidegen - barátnőjét, meg annak a gyerekét. A mi céges ünnepélyünkre. Amire én sem megyek. És egyébként egy hogy vagy nem hangzik el. És őt hívják vendégségekbe hozzám is, én 15 év alatt kétszer jártam nála.

Valahogy a t.köm tele.

--

Az elmúlt 2-3 hétben mindent megvettem neten, amit a hónapokig tartó orvoshoz rohangálás miatt nem: mosó-szárítógépet black fridayen, nézem, azóta 40 000-rel lett drágább, Tchibotól ajándék ruha Anyunak, mert azt kérte, nekem tornaalsó, érkeztek még ékszeralapok, bakancs, tunika, cica jutalomfalat (valójában kutyarágcsa bio-öko mindenmentes szárított marha, és annyira kattan rá, hogy kiszedte a dobozából és mivel ökoizépapírban volt, szétszedte és elrágcsálta egyik éjjel :D), száraztáp, műkörmös oldó-porok, ajándék Kócosnak, judoruha keresztgyereknek (még nevet kell ráhímezzek!), sapka, sál, táska szettben, azóta blokk van, másra nem költök már idén. Gondolkoztam egy 4 napos repülős útban valahová, de munka után hazaérve elájulok a gyengeségtől. Majd később.

komment

süti beállítások módosítása