HTML

Morzsák

2018.06.07. 15:52 :: Tobber

Reggel katonás színész a metrón. Cuki. És úgy néz ki, mint huszonéve.

Most 49. Ő nem lehet annyi.

---

Apám tavaly kapott egy kupont, kipróbálhat egy repülőszimulátort. Végre elment a haverjával a lejárat előtti napokban. Félt tőle, a mobil gombjait (van neki gombja) sem tudja használni.

Lelkesen hív este, hogy ez fantasztikus élmény és imádta és egyedül vezetett egy repülőt és szépen landolt, stbstb.

Már két cimbijüknek is ezt tervezik ajándékba.

...méghogy unalmas az élet 70 fölött. :D

---

Mondjuk erős ténybeli tévedései vannak a témában, mostanában naprakész vagyok repülőtípus, engedélyek, légiközlekedés témában, de nem javítottam ki...

---

A pakolásnál előkerült 15-20 kallódó illatmintám, drága finomságok. Szépen sorban elhasználom, minek gyűjtsem. A negyedik fiolából fújtam épp magamra, azonnal éreztem, ez nekem kell. Sok.

Egész nap magamat szagolgattam, a kollégáknak feltűnt (az illatom. Nem az, hogy magamat szagolgatom). Nem is gondolták, hogy parfüm, csak hogy valami nagyon kellemes, tiszta illat leng körül.

Keresgélem a neten, alig találni belőle és kuvva drágán. 2012-es limitált illata a Chloé LOVE sorozatának (eau florale, EdT(!)). Az régen volt.

Megrendeltem a nem megszokott forrásomból, remélem, eredetit kapok.

Tiszta, tavaszi, üde illat, az anyaillatnál is virágosabb, kifinomultabb, könnyedebb. Estig érzem a bőrömön.

Fun fact: Michelinbaba Baltávalfaragott külsőm ellenére nem illenek hozzám az erős illatok. :D

chloe-eau-florale-edt-600x600_0.jpg

komment

süti beállítások módosítása