HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Szeretem a mobilomat

2018.06.02. 01:00 :: Tobber

Elszórakoztattam magamat, összeírtam, mire is használok mobiltelefont.

Szeretem.

A hetvenes években születtem, a telefonregiszter füzetek, papírtérképek és bakelit-magnószalag idejében. Minden körülményes volt, levelezés, telefonálás, könyvtározás, kazettára zenefelvétel a rádió hétfői adásából. Ha sikerült...

A mobiltelefon számomra egy kisebb csoda.

  1. telefonálás, telefonkönyv
  2. üzenetküldés
  3. levelezés
  4. csetelés három platformon - négyen a tinderrel, együtt
  5. …tehát kekszpartnerkeresés
  6. programok leszervezése
  7. naptár
  8. könyvolvasás, tankönyvolvasás
  9. naprakész utikönyv a helyszínen
  10. hírolvasás
  11. véleményrovatok, kommentek, blogok olvasása és írása (szerintem ezek miatt érdekesebb és árnyaltabb bármilyen történet a fiataloknak, izgalmasabb egy könyvnél, amit (általában) egy író ír, egy szemszögből, könnyen megtalálható háttérforrások nélkül. Megértem, hogy a inkább a neten olvasnak, Élet és tudomány cikkek helyett TED-ről tájékozódnak. Természetesen nem helyezem a szépirodalmi könyvet a net mögé, de értitek)
  12. barátokról, kollégákról, rokonokról infók, kapcsolattartás (sok a rokon, és néhánnyal jobb is csak így a neten keresztül, na :D)
  13. színházműsor, hangversenyek, koncertek, háttérinfók és kritikák
  14. éttermek, fodrászatok, barkácsbolt, stb. nyitvatartásai, árai, címei, keresése a közelben
  15. sorozatnézés
  16. internetezés en bloc
  17. navigáció
  18. fotózás (16MP elől, hátul!!!)
  19. videózás (FHD! Azt sem tudom, mi :D)
  20. szkennelés app
  21. ezek szerkesztése
  22. kiadások rögzítése, csoportosítása
  23. ruha-, étel-, kekszizék-, jegy-, nyaralás-, bármivásárlás akár a világ másik végéről
  24. számlák fizetése
  25. bankszámla ügyintézés
  26. szótárazás, szókártyák
  27. tanulás
  28. zenekeresés, zenehallgatás
  29. podcastek, rádió
  30. tömegközlekedés tervezése, aktuális helyzete (a BKK Futár a legjobb app a főváros történetében. Reggel, éjjel, előre napokkal megtervezhető az utazás. Jelzi, ha lerobbant egy jármű. És imádom követni a térképen a kicsi trolikat, rákattintva a célját, a típusát, forgalmi számát és főleg helyzetét is lehet tudni, elképesztően részletgazdag és pontos. Még a bubi állomásokon található bicajok száma is rajta, áááá! Igen, sokat várok megállókban. :D)
  31. számológép
  32. jegyzetek írása
  33. bevásárlólista
  34. óra (ugye, milyen természetes, hogy ott nézed meg, nem a karodon? :D), ébresztőóra, stopper, időzítő
  35. diktafon
  36. taxirendelés app
  37. akciók, kuponok
  38. belelesés az űrállomás életébe
  39. időjárás előrejelzés, a világon bárhol
  40. vihar- és villámtérképek
  41. ételek összetétele, energiatartalma a bolt közepén rákeresve
  42. futóapp (már amikor)
  43. csillaképfelismerő app az ég felé fordítva
  44. zseblámpa
  45. repülőradar app tele infóval a felettünk repülő gépekről (zuglói gyerek voltam, imádtam volna, ha tudom a felettem repülő gépmadár típusát, honnan jön, hány embert visz, mekkora a kibocsátása, magassága, sebesége, mi jön nemsokára, miért kényszerleszállt, áááá)

Soha, de soha nem hittem volna el, hogy ezeket a hasznos funkciókat pillanatok alatt egyetlen zsebemben elférő kütyü ellátja.

Te mire használod még?

Annyira imádom!

komment

süti beállítások módosítása