HTML

Figyelemhiányos gondjaim 1.

2018.06.01. 10:22 :: Tobber

Ahhoz képest, hogy a tavalyi szülinapom hogyan sikerült…

A családi oldalát a keresztanyám szervezte volna le, aki konkrétan elfelejtette, ezért senki nem ért rá azon a vasárnap.

Búskomoran kettesben üldögéltem Anyuval a nappalijukban.

Apu elment aludni, fárasztotta, hogy tíz percig jófej volt velem.

Judós3, akkori élettársam, és imádott pasika kijelentette, hogy ő csóró, ezért azt kapom a hétvégére, hogy végig velem van és kényeztet. Tehát vasárnap reggel átment az anyjához, majd délután szólt, hogy az anyja csak három felé kezdett el(!) főzni, úgyhogy este jön, még nem látja, mikor.*

F.szom.

Bánatosan megettem a lángosomat, amikor irogatni kezdett Rosszfiú, milyen xar, hogy már nem lehet velem.

Én meg válaszoltam, hogy akkor most, egy óra múlva lehet. Elmentünk a közeli faházas búvóhelyre, kemping egy liget közepén, és akkor először megcsaltam Judós3-t.

Nem való nekem a monogámia, na.

*Mentségére mondom, hogy a vitánk után a telkükre meghívatta velem a barátaimat, hogy ott tortázzunk.

komment

süti beállítások módosítása