HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Lista

2018.05.04. 14:46 :: Tobber

Nem AZ a listám.

Hétvégi tervek listája.

Nagyika.

Anyu. Akinek SEMMI nem jó anyák napjára, végigsoroltam mindent az Auguszt sütitanfolyamától (ezer éve meg akarja a tanulni a profi Eszterházy-tortát) virágon, édességen át a bármilyen kuponig, szépségápolás, wellness, tárgyak, bármi, végül feldobtam a plasztikai sebészetet is, de még az sem jó neki. Ki érti?

Nagyika egyszerűbb, ő a rántott húsnak örül.

Én nagyim!

Mondjuk ott lesz a nem százas unokatesóm (nem láttam 35 éve), aki isteníti a nem százas nagybátyámat, aki szintén ott lesz, úgyhogy én a szép fehér blúzocskámban egyenes derékkal, tenyerem a térdemen mosolygok majd némán. Ez a túlélő taktikám, gyerekkorom óta működik.

Rendrakás folytatása, ami a polcok hiányában egy mééég nagyobb szelektálással kell folytatódjon.

Esetleg cimbikkel tánc, ha mégsem, akkor kondi valamikor.

Alvás. Sok.

Na jó, talán 1-2 növény, belelendültem.

Napozás/olvasás a teraszon. Megkeresem a naptejemet, mert a szoli sikeresen megkapott, már majdnem csokira lebarnultam.

Béke.

És ezen felül semmi, de semmi!

Pasikák, netezés, tanulás NEM.

komment

süti beállítások módosítása